martes, 21 de abril de 2009

aste santuko festak

Nik aste santuko festa ahuetan ez naiz etxetik mugitu bakarri kalera ateratzeko lagunekin jolasteko.
Alternate eta gero etxeko lanak egiten nituen,11ketarako bukatutak nituen,11:30tan kalera atteratzen nintzen nire lagunekin txirrindularekiin.Txirrindularekiin Logroñora joaten nintzen paseo bat ematera eta skateak ikustera,hori bakarrik lehenengo hiru egunetan egin nuen.
Hurrengo egunetan skatearekin ateratzen nintzen kalera ordu beran.
Skatearekin bi truko ateratzea lortu nuen(olli eta olli 90).
Astelehenean nire urtebetzea ospatu nuen, nire urtebetetzean skatearekin,futbolera era PS2 ra jolastu ginen.
Astearten nire lagun baten urtebetzea zen eta telepizzara ospatzera joan ginen,telepizzan pizzeko guerra bat egin genuen.
Jan eta gero San Adrian parkera atera ginen jolastera baina sorte tzarrez euria egiteeera hasi zen.
Ni 9 eta erdietan joan nintzen autobusa artu behar nuelako.
Azken autobusa artu nuen eta hamarretan etxera auilegatu nintzen.
Hurrengo egunean skatearekin egon ginen goiz osoa baina arratzaldeeean entrreenatzera joan nintzen,entreenatu eta gero nire auzoko batekin bere txakurra kalera atera genuen.Gero afaltzeraa joan nintzen.
Afaldu eta gero kalera atera nintzen jolastera,baina ez genuen jolastu nire lagun baten mobiletik broma telefonikoak egiten hasi ginen hamabiak arte.
Ostegunean ere skatearekin aterra ginen goizean.Eguerdian PS2ra joan ginen jolastera.Gero kalera atera ginen futbolera jolastera.Futbola eta gero skatearekin kalera atera ginen.Skatea eta gero afaltzera joan nintzen.Afaltzen bukatu nuenean ausoko baten etxera joan nintzen.Bere etxean beste etxeei komuneko paper bustita botatzen genion.
Bere arrebari txikia zenez beldurra sartu genion.
Bera negarrez hasi zen.
12etan nire etxera joan nintzen.
Hurrengo egunean nire aitak Burgosera joan ziren eta ni eta nire anaia bakarrik geliditu ginen etxean.
Lagun batzuekin Saw 2 ikustera joan ginen.Gero skatearekin aterra ginen kalera.
Arratzaldean entrenatzera joan nintzen bostetan.
Entrenamendua bukatu zeneean zinemara joan nintzen AL Final Del Camino ikustera.
Pelikula bukatu zenean nire etxean Che Guevararen pelikula ikusi nuen eta gero ohera joan nintzen.
Urrengo goizean futboleko partidua nuan Haron 2-4 irabazi genuen.
Arratzaldean Mirandara joan nintzen nire amona,aitona,lengusu eta osabekin nire urtebetetzea ospatzera.Diru asko eta opari bat regalatu zidaten Sportin-eko kamiseta eta diru asko.
DIru ori Londresera eramango dut gauzak erosteko.
Urrengo egunean Logroñon egon nintzen,goizean BAlsamaiso Division de Honor Alaveseren kontra ikustera joan nintzen,partidu hori Balsamaiso irabazi zuen.Gero PS2ra jolastera joan nintzen.Arratzaldeeean kalera aterrraa nintzen skatearekin.
Lgun batzuekin aurkitu ginen eta denokk jolasten aritu ginen.
Opor ahuetan oso ondo pasatu ditut orain udako oporrak itzoiten ari naiz.

No hay comentarios: